niedziela, 24 maja 2015

Zasady uległego mężczyzny.

Na początek przedstawiam Wam coś, od czego uważam, że warto zacząć- mój blog oraz swoją relację femdom (oczywiście nie pomijając poznania się, ale to chyba oczywiste). Wskazówki, które stosowane w życiu codziennym pomogą mężczyznom, stać się lepszym dla ich Kobiet, dla samych siebie oraz zwiększą poczucie własnej wartości jako jednostki uległej.

Ogólne:
  1. Będę pracował, by stać lepszym uległym swojej Pani.
  2. Życie uległego, to życie o jakim zawsze marzyłem.
  3. Będę szanował wszystkie Kobiety, oddając się w pełni wyłącznie swojej Pani.
  4. Jestem wolny od własnego ego a mój cel, to słuchanie i wypełnianie rozkazów Pani.
  5. Jestem po to, aby codzienność mojej Pani stała się przyjemniejsza i lżejsza.
  6. Szczerymi komplementami pokażę Pani, że doceniam Jej piękno wewnętrzne i zewnętrzne.
  7. Będę stawał się lepszy i silniejszy nie zapominając do kogo należę.
  8. Wiem czego pragnę i wiem, że moja uległość wyraża mnie i moje potrzeby.
  9. Zaufam swojej Pani, bo wiem, że mądrze wykorzysta Ona moje oddanie.
  10. Rozkazy wydane mi przez Panią wykonam dokładnie i z myślą o Jej zadowoleniu z mojej pracy.
Zdrowie:
  1. Przez ćwiczenia fizyczne zadbam, aby moje ciało było bardziej atrakcyjne dla Pani.
  2. Ćwiczenia fizyczne będą wykonywane mądrze i regularnie.
  3. Wylany pot będzie miernikiem wartości starań.
  4. Będę powstrzymywał się od masturbacji i całą swoją energię skieruję ku Pani.
  5. Moje ciało będzie sprawne i silne abym mógł dobrze służyć Pani.
  6. Moja siła fizyczna nigdy nie zostanie użyta przeciwko mojej Pani.
  7. Moje zdrowe ciało i umysł, czyni mnie lepszym dla mojej Pani.
  8. Moje myśli będą wolne od mojego ego abym dobrze służył mojej Pani.
  9. Prowadzę zdrowy tryb życia wspierany zdrową dietą
  10. Nigdy nie zaryzykuję szwanku lub utraty zdrowia.

Wartość:
1.    Możliwość służby u Stóp Pani, daje mi szansę na wypracowanie swojej wartości.
2.    Jestem wart tyle i potrafię dać z siebie swojej Pani.
3.    Będę doskonalił się aby moja wartość wzrosła.
4.    Moje bogactwo jest mierzone ilością przyjemności, jaką mogę dać swojej Pani.
5.    Prawdziwa siła to poddanie się i wypełnienie woli Kobiety.
6.    Stanę się lepszy i silniejszy od innych mężczyzn, aby moja Pani mogła być ze mnie dumna.
7.    Moja wewnętrzna uległość jest podstawą mojej zewnętrznej siły.
8.    Moja siła zwiększa się z każdym wypełnionym zadaniem.
9.    Moja Pani dając mi trudniejsze zadania do wykonania, zwiększa moją siłę.
10. Moja siła jest własnością mojej Pani.

Miłość:

1.    Posłuszeństwo wobec Pani to największy akt miłości jaki mogę dać.
2.    Moja miłość codziennie wzmaga moją uległość wobec Pani.
3.    Decyzje mojej Pani są dla mnie dobre i płyną z Jej miłości wobec mnie.
4.    Więcej miłości to więcej uległości oraz przekraczania swoich granic ku zadowoleniu Pani.
5.    Jestem godzien miłości Pani tylko wtedy, gdy Jej służę.
6.    Pojęcie miłości definiuje moja Pani bo to Ona jest uosobieniem miłości. 
7.    Miłość to szczęście, a szczęśliwy jestem mogąc oddać się swojej PaniDziś jestem zakochany w swojej Pani bardziej niż kiedykolwiek.
8.    Moja Pani jest jedyną Kobietą która może dać mi przyjemność.
9.    Zdrada mojej Pani przekreśla mnie i moją miłość bezwarunkowo i bezpowrotnie.

Seks:

1.    Przyjemność seksualna mojej Pani jest moim priorytetem.
2.    Przyjemność uległego może być jedynie konsekwencją przyjemności Pani.
3.    Przyjemność seksualna mojej Pani ma pierwszeństwo przed moją.
4.    Nigdy nie dostąpię orgazmu częściej niż moja Pani.
5.    Pragnę stać się lepszym kochankiem swojej Pani, ponieważ to Ona tego pragnie.
6.    Moja Pani jest właścicielką mojego ciała i wykorzysta je według uznania.
7.    Zadowolenie Pani oralnie oraz oddanie się Jej analnie pozwala mi zapamiętać moje miejsce.
8.    Jestem uległym. Rozumiem swoją rolę i nie chciałbym być nikim innym.
9.    Orgazm jest mi dany wyłącznie od Pani i za Jej wyraźną zgodą.
10. Orgazm bez pozwolenia Pani to zdrada.

Dyscyplina:

1.    O karze decyduje Pani.
2.    Kara, tak jak nagroda jest darem od Pani, za który podziękuję.
3.    Kara ma nauczyć mnie jak nie popełnić drugi raz tego samego błędu.
4.    Kara jest następstwem moich złych wyników w drodze do bycia lepszym.
5.    Kara ma nauczyć mnie dyscypliny i skorygować moje złe zachowanie.
6.    Zasługuję na karę, gdy moja Pani jest niezadowolona.
7.    Zasługuję na karę, gdy moja Pani chce mnie ukarać.
8.    Nigdy nie będę próbował wpływać na karę i jej formę bo to moja Pani wybierze ją najlepiej.
9.    Zasługuję na bolesną i/lub upokarzającą karę jeśli nie posłuchałem Pani.
10. Będę przyjmował odpowiednią pozycję bez pytania gdy moja Pani chce mnie zbić.

Te punkty, przypisane do poszczególnych sfer i wartości życia są według mnie godne przestrzegania. Oczywiście mają one jeden cel, jak już napisałem wyżej- bycie lepszym, dla swojej Pani i dla siebie. Nie wolno się jednak zapominać i zapędzać. Każdy z nas wie co dla Niej/niego dobre a więc i punkty wypisane wyżej warto traktować z dystansem.

Co ważne! To co napisałem, jest drogowskazem dla uległych mężczyzn. Dla Dominującej Kobiety to zaś tylko luźne wskazówki. O ile sam chciałbym kierować się tymi punktami w swoim związku femdom, o tyle na samym początku poproszę swoją Panią o chwilę uwagi i o to aby sama zapoznała się z nimi i skorygowała je według uznania. Ponieważ to właśnie Ona wie co dla mnie najlepsze.

Dziękuję za uwagę. Proszę o Wasze opinie na temat wpisu w komentarzach. Co do treści, to nie została ona w pełni wymyślona przeze mnie. W dużej części inspirowałem się treścią z anglojęzycznego bloga o tematyce femdom dostępnego pod adresem http://femdomtraining.tumblr.com/. 

To mój pierwszy wpis więc proszę o dystans w ocenach i o Wasze cenne rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz