sobota, 30 maja 2015

Zasady dominującej Kobiety.

Kiedy tydzień temu przedstawiłem Wam "Zasady uległego mężczyzny" zacząłem zastanawiać się nad tym co dziś- czyli zbiorem podobnych zasad, ale dla dominującej Kobiety. Po pierwsze dopadło mnie zwątpienie natury ideologicznej- czy Kobiety w femdom powinny mieć jakiś zbiór zasad jeśli to One posiadają władzę? I czy jeśli już, to czy te zasady powinien formułować uległy? 

Oczywiście NIE! Jeśli miałby to być sztywny dekalog, poza który Pani nie może wyjść, nie może go zmienić a jeśli go złamie to zostanie... ukarana? Ale to, co opisałem poniżej to raczej zbiór jeszcze luźniejszych ciekawostek, niż te w przypadku uległych. Bo o ile uległego można ukarać za brak stosowania się to w drugą stronę to nie działa. A przynajmniej nie powinno. Jednak słyszałem, że Kobiety z klasą mają swoje zasady, tak więc podjąłem się próby ich zebrania.



Ogólne:
  1. Jestem liderką- Panią swojego życia, swojego domu i swojego mężczyzny.
  2. Jestem silna, inteligentna, seksowna i piękna.
  3. Codziennie silniejsza, będę żyła tak jak zechce.
  4. Żyję na moich warunkach, wolna od nałogów i blokad.
  5. Zwyciężę wszelkie przeciwności i wyjdę z nich silniejsza.
  6. Wiem, czego chcę i jak to zdobyć.
  7. Posiadam wewnętrzną siłę, piękno i zdolność do sukcesów. Ich osiąganie jak i brak, zależą wyłącznie ode mnie.
  8. Moje ciało wyraża moje piękno wewnętrzne.
  9. Mój umysł jest wolny od stwierdzeń „nie mogę”, „nie potrafię” i „nie uda mi się”.
  10. Potrafię skupić się na swojej pracy jak i na odpoczynku, który mi się należy.
Wartość:
  1. Moje ciało jest zdrowe i piękne, za co kocham samą siebie.
  2. Moje nastawienie daje mi siłę i napełnia mnie energią.
  3. Codziennie znajduje w sobie więcej siły do fizycznych i psychicznych zmagań.
  4. Dziś jestem najpiękniejsza wewnętrznie i zewnętrznie iż kiedykolwiek.
  5. Jestem dumna z siebie a mój umysł jest wolny od  winy, wstydu i strachu.
  6. Dziś jestem bogatsza w siłę niż wczoraj.
  7. Swoją postawą prezentuję innym swoją wartość.
  8. Jestem niezależna finansowo.
  9. Potrafię swobodnie zarządzać wartością swoją i swojego mężczyzny.
  10. Wszystko co robię i osiągam pomaga mi pokazać światu swoją wartość.
Siła:
  1. Jestem silna i niezależna, dzięki czemu osiągnę swoje marzenia i wezmę to, czego pragnę. 
  2. Wiem, czego chcę i ja to osiągnąć. 
  3. Urodziłam się aby być liderką a inni pójdą za mną lub zejdą mi z drogi. 
  4. Posiadam władzę w moim domu. 
  5. Nic nie powstrzyma mnie przed szczęściem i życiem na moich warunkach. 
  6. Moja mądrość i siła tworzą idealne warunki dla mojej miłości. 
  7. Jako silna Kobieta, zasługuję na silnego, ale oddanego mi mężczyznę. 
  8. Częścią mojego życia jest uległy mi mężczyzna i jego posłuszeństwo. 
  9. Oczekuję posłuszeństwa od swojego mężczyzny i potrafię je wyegzekwować. 
  10. Mój mężczyzna jest moim sługą, który musi zapewnić mi szczęście .
Miłość:
  1. Czuje się uwielbiana i kochana, z czego czerpię swoją siłę. 
  2. Mój mężczyzna kocha mnie i daje mi to odczuć. 
  3. Seks nie jest częścią miłości, choć jeśli go zechcę powinien być z uczuciem. 
  4. Jestem godna miłości, wierności i oddania, które mężczyzna składa u mych stóp. 
  5. Jestem właścicielką Mojego mężczyzny i jego uczuć, co czyni mnie kochaną ale i odpowiedzialną. 
  6. Miłość do mnie, ma swoje źródło w moim pięknie wewnętrznym. 
  7. To ja i na swoich warunkach określam pojęcie miłości, którą akceptuje mój mężczyzna. 
  8. Miłość ewoluuje i staje się silniejsza a wytrwałości w niej oczekuje od swojego mężczyzny. 
  9. Miłość może skłaniać mnie do poświęceń, ale nigdy nie będzie dla mnie destrukcyjna. 
  10. Dziś jestem kochana i kocham bardziej niż kiedykolwiek. 

Seks:
  1. To ja decyduje o wszystkim co związane z seksem w moim związku. 
  2. Mój związek to moje zasady, które mężczyzna zaakceptuje. 
  3. Mogę dowolnie korzystać z każdej części ciała swojego mężczyzny jeśli chcę zaspokoić tym swój popęd. 
  4. Seks jest dla mnie i na moich warunkach, z satysfakcją dla mnie zawsze w pierwszej kolejności. 
  5. Będę szczęśliwa i nie odmówię sobie orgazmu, jeśli tylko go zapragnę. 
  6. Zawładnę ciałem i umysłem mojego mężczyzny, również dla mojej fizycznej rozkoszy. 
  7. Mój mężczyzna zadowoli mnie seksualnie tak jak pragnę lub zostanie ukarany 
  8. Orgazm mojego mężczyzny, jest tylko moją własnością. 
  9. Mój mężczyzna zachowa czystość, której wymagam. 
  10. Mój mężczyzna odda mi się, bez oczekiwań w swoją stronę.
Dyscyplina:
  1. To ja władam, rozkazuje i oczekuję- bez wyjątku. 
  2. Moje słowo jest rozkazem dla mężczyzny, którego mam prawo ukarać. 
  3. Mój mężczyzna da mi się ukarać jeśli ja tego zechcę. 
  4. Kara boli, uczy oraz pokazuje karanemu jakie miejsce zajmuje. 
  5. Kara może być zabawna dla mnie, nigdy dla mężczyzny. 
  6. Zadbam aby mój mężczyzna bał się kary. 
  7. Będę bezlitosna aby u swojego mężczyzny osiągnąć stan pełnego posłuszeństwa. 
  8. Gdy już wykonam karę, upewnię się, że mężczyzna zrozumiał jej powód i sens. 
  9. Wykonanie kary wymaga podziękowania za nią od mężczyzny. 
  10. Dzięki karom nauczę swojego mężczyznę dyscypliny.
To tyle. Mam nadzieję, że podejdziecie do tych zasad z dystansem- bo jak w przypadku poprzedniego wpisu "każdy wie, co dla niego dobre". Znów zainspirowała mnie treść z femdomtraining.tumblr.com czego nie mam zamiaru ukrywać. Mam jednak nadzieję, że moja interpretacja Wam się spodoba. Na wszystkie krytyczne uwagi oraz ewentualne słowa pochwały czekam w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz